Engagement Ring

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「自分ごと」だと人は動く エンゲージメント・リング™の視点によるコミュニケーションがわかる書籍が出版されました。 詳細はこちら
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Engagement Ring™を体験しませんか?

デジタル化の進展によるメディア環境の変化によって、生活者が主体的に情報を収集、選別、発信し、自らの情報体験のイニシアティブを握っていく「生活者主導社会™」が到来しつつあります。
こうした環境の中、広告会社は何ができるでしょう?
博報堂DYグループは2007年、「生活者主導社会™」に対応すべく、
新たなマーケティング・コミュニケーションモデル「エンゲージメント・リング™」を開発いたしました。

Try Engagement Ring™ for yourself

In the midst of sweeping social changes brought on by digitalization, new relationships are being forged between ompanies and sei-katsu-sha.
But what role can advertising agencies play in such a new age?
In 2007, the Hakuhodo DY group developed Engagement Ring™, a unique new marketing communication model designed to make the process of “inventing new happiness” more effective, which is how Hakuhodo sees as its role in society.

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